|
Jesteśmy firmą z Koszalina zajmującą się kompleksową obsługą reklamową. Oferujemy Państwu usługi w zakresie:
projektowania graficznego (papier firmowy, logo, grafika 3D, ...),
projektowania i tworzenia reklam przestrzennych,
drukarnia wyrobów poligraficznych (Plakaty, wizytówki, ulotki, foldery, ...),
wyrabianie pieczątek,
wykonywania prezentacji multimedialnych,
tworzene stron internetowych www
promocji stron internetowych www,
produkcji artykułów promocyjnych oraz nadruków na koszulkach.
Skuteczna reklama efektywnie wspomaga rozwój przedsiębiorstw, marek oraz produktów poprzez kształtowanie ich wizerunku, tak aby stał się on bardziej wyróżniający i rozpoznawalny na rynku, a co za tym idzie bardziej interesujący dla potencjalnego klienta.
Oferujemy Państwu doradztwo i pomoc w procesie kształtowania tożsamości wizualnej oraz wprowadzania Państwa firmy na rynek.
Wykorzystując sprawdzone rozwiązania technologiczne oraz łącząc z nimi nasze pomysły, uzyskujemy bardzo ciekawe i podobające się naszym Klientom efekty, a sam proces realizacji odbywa się w sposób sprawny i dokładny.
Podczas całego procesu tworzenia uwzględniamy wszystkie Państwa uwagi i propozycje. Uzyskujemy konkretne wyniki zamówienia, adekwatne do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
Ceny: W związku z dużą ilością różnorodnych czynników mających wpływ na koszt wykonywania zleceń (m.in. gabaryty, kształty, sposoby wykonania, rodzaje użytych materiałów, ilość, itp.), każda kalkulacja dokonywana jest indywidualnie. W celu otrzymania wyceny za wykonanie usługi/produktu prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy w dziale kontakt lub telefonicznie.
Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy! |
Reklama (z łac. reclamo, recla) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowanie marki).
Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Czasami reklama występuje w formie ukrytej... [czytaj więcej]
|